Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
PIRKTI INTERNETU
Apie mus Vaistinės Naujienos Lojalumo programa Karjera Vaistininkas pataria Kompensuojami vaistai Leidiniai Sveika vasara!
Titulinis Naujienos Po penktadaliu kritusio susidomėjimo grožio prekėm...

Po penktadaliu kritusio susidomėjimo grožio prekėmis, „Eurovaistinė“ fiksuoja atsigavimą

2020 09 09
Nuotrauka 24

Per karantiną beveik penktadaliu sumažėjo klientų vaistinėje įsigyjančių grožio priemones. Krito beveik visų grožio prekių įsigijimas, išskyrus rankų priežiūros priemones. Pagrindinio vaistinių tinklo „Eurovaistinės“ statistika rodo, kad atsigavimą buvo galima stebėti nuo birželio. Tarptautinės grožio dienos proga, rugsėjo 9 d., įmonė dalinasi grožio priemonių tendencijomis vaistinėse.

Mados ir grožio tendencijos kiekvieną sezoną keičiasi. Sveikatos specialistai sako, kad šiais metais kaip niekad anksčiau pastebima, jog klientai ieško priemonių tam tikroms problemoms spręsti.

„Buvome įpratę klientams siūlyti pačią įvairiausią kosmetiką, ilgainiui šiais metais ėmėme pastebėti, kad vaistinėje ypač populiarios priemonės, kurios ne maskuoja, o sprendžia tam tikras odos ar plaukų priežiūros problemas“, – sako „Eurovaistinės“ grožio vaistinių vadovė Aušra Vareikienė.

Pasak jos, vaistinėse konsultuojamasi dėl aknės, odos išsausėjimo, spuogų, plaukų slinkimo ar retėjimo, galiukų išsausėjimo. Visais metų laikais aktuali pėdų grybelio ir kitos problemos.

„Klientai vis dažniau atvirai ir tiesiai sako simptomus, kuriuos nori pašalinti ar net jiems užbėgti už akių. Tai ypač juntama rudenį, kai kiekvieno žmogaus oda keičiasi ir dėl trumpesnio laiko praleidžiamo gamtoje, praranda spindėjimą“, – pasakoja grožio specialistė.

Tai, kad klientai vėl aktyviau ima lankytis vaistinėse ir teirautis grožiui skirtų priemonių vaistinėse pastebėta birželio mėnesį. Pirmiausia daugiau nei 30 proc. daugiau nei 2019 m. išaugo dekoratyvinė kosmetika ir priemonės apsaugai nuo saulės. Liepos mėnesį populiariausios buvo veido ir kūno priežiūros priemonės, voniai skirti gaminiai. Rekordiniai augimai pastebimi rankų higienos priemonių kategorijose.

Rugpjūtį ženkliai išsiskyrė ir net 32 proc. daugiau nei pernai išaugo vyrų kosmetikos kategorija.

Grožis ir sveikata drauge

A. Vareikienė sako, kad tendencija, jog klientai ieško problemas sprendžiančių priemonių rodo, jog grožis vis labiau suartėja su sveikata. „Šiandien pirmenybė teikiama sveikai odai, nepažeistiems plaukams, tvirtiems nagams. Žmonės vis labiau supranta, kad lygiai taip pat, kaip rūpinamės savo imunitetu, sveikatos problemomis, taip pat svarbu rūpintis ir grožio klausimais – išsausėjusia oda, lūžinėjančiais plaukais ar kitomis problemomis. Į jas taip pat nederėtų žiūrėti pro pirštus“, – pataria specialistė.

„Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė sako, kad dar 2016 m. atrodęs labai drąsus žingsnis vaistinėse didelę dalį priemonių skirti grožiui – pasiteisino. „Prieš ketverius metus įprastą „Eurovaistinių“ formatą papildė grožio vaistinės. Šiuo metu turime jų keturiolika. Klientams suteikiame galimybę sveikam grožiui skirti dar daugiau dėmesio ir jį puoselėti“, – sako I. Damulienė.

Pastebima, kad „Eurovaistinės“ klientai mėgsta grožio inovacijas, naujas technologijas, dažnai ieškoma greito ir efektyvaus poveikio priemonių. Šiuo metu populiarios įvairios kaukės, veido serumai, hialiurono ar veido nelygumus koreguojantys užpildai.