Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
PIRKTI INTERNETU
Apie mus Vaistinės Naujienos Lojalumo programa Karjera Vaistininkas pataria Kompensuojami vaistai Leidiniai Mano EUROVAISTINĖ telefonu
Titulinis Naujienos Keičiasi klientų vaistinėse įpročiai, dažnas prieš...

Keičiasi klientų vaistinėse įpročiai, dažnas prieš eidamas į vaistinę telefonu rezervuoja jam reikiamus vaistus

2020 11 26
pexels karolina grabowska 44914771

Vos prieš kelias savaites galimybę skambinti nemokamu telefonu ir susirinkti vaistinės krepšelį dar neišėjus iš namų pasiūlęs vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ skelbia, kad vos per 14 dienų buvo sulaukta daugiau nei 1000 skambučių. Ši paslauga galioja net ir receptiniams vaistams ir tai labiausiai vertina klientai, kuriems aišku, į kurią vaistinę užsukę jie ras visą reikiamą vaistų kiekį.

Paslaugą karantino metu šalyje pristatęs vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ siekia padėti klientams, kurie vykdami į vaistinę nori būti tikri, kad ras joje visą jiems reikalingą asortimentą. Su klientais bendraujanti farmacijos specialistė Ilma Plynytė sako, kad daugelis klientų nemokamu numeriu 880050005 skambina tiesiog pasitarti, išklausyti rekomendacijų dėl tam tikrų vartojamų vaistų ar netikėtų simptomų.

„Labiausiai padedame tiems, kurie nori atvykę į vaistinę jau viską tiesiog pasiimti. Daugelis klientų nežino tikslių nereceptinių vaistų pavadinimo, tik žino, kuo nori pasipildyti savo vaistinėlę, kai kurie nori patikrinti, nuo kada galioja gydytojo suformuotas elektroninis receptas. Visa tai atlikdami telefonu gyventojai neskuba, pasitikrindami kainą, susirenka ekonomišką pirkinių krepšelį“, – sako „Eurovaistinės“ atstovė.

Pasak jos, klientai labiausiai nustemba, kad jau netrukus gauna trumpąją žinutę, jog visas užsakymas paruoštas ir laukia jų pasirinktoje vaistinėje. „Eurovaistinė“ užtikrina, kad šį užsakymą su visais jame esančiais receptiniais vaistais, higienos prekėmis, kosmetika ir kita vaistinėje bus saugoma tris darbo dienas.

„Tai reiškia, kad klientui nereikia tuoj pat skubėti atsiimti rezervuotų priemonių, jis tai gali padaryti per kelias dienas. Klientai tai vertina ir dėkodami mums perskambina. Paslauga leidžia taupyti laiką, užtikrina konfidencialumą kalbant su farmacijos specialistu, leidžia rezervuoti vaistus, priemones grožiui ar higienos reikmenis. Tikime, kad ilgainiui turėsime nuolatinių klientų, kurie įvertins paslaugos naudą“, – sako I. Plynytė.

„Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė Laura Bielskė sako, kad ši paslauga atrado savo klientą.

„Pastebime, kad vis labiau klientai patys atranda jiems patogiausią būdą įsigyti jiems reikalingų vaistų. Kai kurie mėgsta apžiūrinėti pakuotes vaistinėje ir patys rinktis, turime grupę klientų, kurie žino, kad pakaks pasakyti simptomus ir vaistininkas pasakys, kokie vaistai tiktų jiems malšinti. Dar viena grupė žmonių išsigrynino karantino metu, kai pastebėjome, jog įsigyjama prekių ilgesniam laikui, kad būtų papildyta namų vaistinėlė. Gera, kad ši mūsų paslauga randa savo nišą, manėme, kad ji bus labiausiai garbingo amžiaus žmonėms, aiškėja, kad dažniausias klientas – ypač užimti darbingo amžiaus žmonės, kuriems galimybė pasikonsultuoti neišėjus iš namų biuro yra kaip niekad aktuali“, – sako L. Bielskė.

Nemokama linija 880050005 veikia darbo dienomis nuo 9 iki 18 val. Paslauga nemokama.

 Nuotraukos šaltinis: pexels.com