Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
PIRKTI INTERNETU
Apie mus Vaistinės Naujienos Lojalumo programa Karjera Vaistininkas pataria Kompensuojami vaistai Leidiniai Mano EUROVAISTINĖ telefonu
Titulinis Naujienos „Eurovaistinės“ kalėdinėje reklamoje – stiprybė nu...

„Eurovaistinės“ kalėdinėje reklamoje – stiprybė nustebinanti net V. Blekaitį

2020 11 18
Screenshot 2020 11 10 at 10.59.48

Artėjant gražiausioms žiemos šventėms „Eurovaistinė“ pristato kalėdinę reklamą. Tai žiūrovų jau pamėgto serialo tęsinys, kuriame visa šeima ruošiasi šventėms, o pasirengimą joms palengvina stipri sveikata.

Pagrindinio šalies vaistinių tinklo „Eurovaistinės“ reklamos herojai ruošdamiesi šventei pasižymi neeiliniu stiprumu – tėtis viena ranka neša didžiulę eglę, dukra – įspūdingą glėbį malkų, o sūnus pastumia sofą, ant kurios sėdi visa šeima. „Stipruoliai ir mamos sutaria – sveikatą stiprinti būtina“, – tokia žinutė nuskamba ekrane jaukiai šventėms besiruošiant šeimai.

„Eurovaistinės“ rinkodaros vadovė Kristina Gumauskienė sako, kad kasmet siekiama, jog kalėdinėje reklamoje netrūktų artumo, šventiškos nuotaikos ir dovanų – visa tai atsispindi ir šių metų reklaminiame klipe. „Praėjusiais metais šeimos pasiruošimas Kalėdoms buvo pilnas šurmulio, visi patyrė įvairių nuotykių, šiemet matome, kad šventes jie pasitinka stipresni, todėl ir pasiruošimas sklandesnis, visi gali prisidėti prie gražesnės šventės. Išties, šiemet kaip niekada gerai visi suprantame, kad šventes pasitikti svarbiausia sveikiems ir pasirūpinus stipria sveikata, to ir linkime savo klientams“, – sako ji.

Kalėdinės reklamos autoriai – „Ogilvy“. Jie pastebi, kad pagrindinė reklamos žinutė – stipri sveikata yra pati geriausia dovana. Anot jų, tai paprasta tiesa, kuri nuo seno atsispindi linkėjimuose („sveikatos!“), ir „Eurovaistinė“ leidžia tuos žodžius paversti darbais. „Galbūt maisto papildai ir vitaminai nėra pačios kūrybiškiausios dovanos, tačiau jos prasmingos, praktiškos, visada naudingos ir ypač svarbios šiuo pandemijos periodu“, – mintimis dalijasi Dominykas Žilėnas „Ogilvy“ kūrybos vadovas.

Nors pasaulinė pandemija pakoregavo daugelį kalėdinių kampanijų, „Eurovaistinės“ kalėdinę reklamą kūrusi „Ogilvy“ komanda sako, kad keisti planų neprireikė. „Dar pernai prieš Kalėdas teigėme, kad sveikata – geriausia dovana. O į mūsų gyvenimą įsiveržus pandemijai ši tiesa tapo aktuali kaip niekad, todėl teliko rasti būdą, kaip tai kuo stipriau akcentuoti – taip ir gimė klipe rodoma stiprios sveikatos šeimos metafora“, – sako D. Žilėnas.

Reklamoje nusifilmavo ir žinomas stipruolis Vidas Blekaitis.

„Eurovaistinės“ kalėdinė kampanija televizijoje startavo lapkričio 16 d.