Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
PIRKTI INTERNETU
Titulinis Naujienos „Eurovaistinė“ įvertinta tarptautiniu sertifikatu ...

„Eurovaistinė“ įvertinta tarptautiniu sertifikatu už profesionalų klientų aptarnavimą

2020 01 29
Eurovaistine1

Vaistinių tinklui „Eurovaistinė“ tarptautinė šveicarų organizacija ICERTIAS suteikė prestižinį „Vartotojų draugas – nes Jūs mums rūpite“ („Customers' Friend – Because it's you we care about“) sertifikatą. Jis patvirtina, kad įmonė skiria išskirtinį dėmesį ryšiams su klientais, partneriais ir darbuotojais.

Šį tarptautinės šveicarų organizacijos įvertinimą įmonės gali gauti tik po nuodugnaus tyrimo, kurio metu analizuojamas įmonės klientams skiriamas dėmesys. ICERTIAS taip pat nagrinėja, kiek kokybišką dėmesį bendrovė skiria santykiams su darbuotojais, partneriais, analizuojamas įmonės ir jos vadovų įvaizdis viešojoje erdvėje.

Prestižinis Ciuriche įsikūrusios organizacijos įvertinimas įteikiamas tik toms įmonėms, kurios atitinka visus tarptautinės organizacijos keliamus reikalavimus.

„Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė akcentuoja, kad kryptingas dėmesys klientų aptarnavimui ir santykiams bendrovės viduje yra nuoseklus bendrovės siekis, todėl toks įvertinimas yra įrodymas, jog veiksmai buvo pastebėti.

„Būti išskirtiniu rinkoje sudėtinga, bet ir būtina, todėl mes prieš penkerius metus užsibrėžėme tikslą, kad viskas, ko imamės, padėtų gerinti ryšį su klientais. Kiekvienas mūsų veiksmas yra susijęs su tuo, kad klientui būtų paprasčiau, aiškiau, jis visuomet jaustų, kad „Eurovaistinė“ – savo srities ekspertai, kurie padės jaustis geriau. Siekiame aukščiausios aptarnavimo kokybės. Santykius tiek su klientais, tiek su darbuotojais grindžiame pagarba ir dėmesingumu, todėl šis įvertinimas tik patvirtina, kad einame teisingu keliu“, – teigia bendrovės valdybos pirmininkė.

Sertifikatas „Customers' Friend“ – tai tarptautinio pripažinimo ženklas, suteikiamas įmonėms ir organizacijoms, kurios palaiko aukščiausio lygio ryšius su savo klientais, darbuotojais ir partneriais. ICERTIAS sertifikatu siekiama paskatinti įmones savo bendravimo kultūrą grįsti dėkingumu, supratimu, įsiklausymu, dėmesingumu, nuoširdumu, atsakingumu ir kitomis gerą klientų patirtį užtikrinančiomis savybėmis.