Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
PIRKTI INTERNETU
Apie mus Vaistinės Naujienos Lojalumo programa Karjera Vaistininkas pataria Kompensuojami vaistai Leidiniai Sveikatos milijonieriai
Titulinis Naujienos „Didysis savijautos testas“ toliau renka apdovano...

„Didysis savijautos testas“ toliau renka apdovanojimus

2016 05 23
IMG 4740

Gegužės 20 dieną vykusiuose „PaRa/ Impact Awards 2016“ apdovanojimuose jau trečią kartą įvertinti geriausi metų komunikacijos projektai. Itin svarbų laimėjimą už geriausią Didelio biudžeto rinkodaros komunikacijos kampaniją pelnė „Eurovaistinės“ inicijuotas „Didysis savijautos testas“.

Be to, „Didysis savijautos testas“ įvertintas ir už išskirtinį darbuotojų įsitraukimą. Pavykus surinkti daugiau nei 600 įmonės darbuotojų atsakymus visoje Lietuvoje, projektas pelnė trečiąją vietą Vidinės komunikacijos kategorijoje.

Abu apdovanojimai pelnyti ir atsiimti kartu su „Eurovaistinės“ projekto partneriais – reklamos agentūra „McCann Vilnius“ bei ryšių su visuomene ir integruotos komunikacijos agentūra „BVRG Burson-Marsteller“.

„PaRa/ Impact Awards“ – tai vienintelis Lietuvoje organizuojamas kasmetinis ryšių su visuomene renginys. Šiemetiniam konkursui rinkos dalyviai pateikė net 50 komunikacijos projektų, kurie įvertinti ir apdovanoti 9 kategorijose.