Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
PIRKTI INTERNETU
Apie mus Vaistinės Naujienos ir patarimai Leidinys Skiepai Tyrimai Grožio programa Karjera Kalėdos Olvel
Titulinis Naujienos ir patarimai Nuotolinės sveikatos konsultacijos – poreikis prie...

Nuotolinės sveikatos konsultacijos – poreikis prie kurio prisitaikė ir vaistininkai

2022 02 22
pexels andrea piacquadio 3781699

„Eurovaistinė“ skaičiuoja, kad kasdien pasikonsultuoti sveikatos klausimais su vaistininkais paskambina daugiau nei 100 žmonių, kurie ne tik susirenka prekių krepšelį, bet ir kreipiasi jausdami nesunkius ligų simptomus, tariasi grožio ar sveikatinimo klausimais.

Susidomėjimas nuotolinėmis paslaugomis augo visą pandemijos laikotarpį ir didžioji dalis verslų skaičiuoja sėkmę būtent šiame segmente, o „Eurovaistinės“ direktorė Aušra Rubė sako, kad per nuotolį konsultuojantys vaistininkai – žingsnis į dar geresnę sveikatos priežiūrą, kuomet rūpimi klausimai atsakomi čia ir dabar.

„Nuotolinės paslaugos per pandemiją tapo rinkos tendencija ir kvietė verslus ieškoti būdų, kaip geriausiai atliepti savojo kliento poreikį. Visgi kliento konsultacija vaistinėje nėra tik reikiamų vaistų ar sveikatinimo produktų įsigijimas – pirmiausia ir svarbiausia apsilankymo vaistinėje dalis dažnam klientui yra konsultacija sveikatos klausimais“, – sako Aušra Rubė.

Savo teikiamų paslaugų spektrą telefoninėmis konsultacijomis „Eurovaistinė“ papildė jau daugiau nei prieš metus ir šią paslaugą nuolat tobulina. Telefonines konsultacijas teikia specialiai tam paruošta farmacijos specialistų komanda, kurios nariai nuo šių metų pradžios pradėjo konsultuoti specifiškai ir ugdyti savo kompetencijas skirtingose temose:

„Farmacijos specialistas turi žinių ir gali suteikti bendrinę sveikatos konsultaciją: aptarti simptomus, pasiūlyti medikamentus, patarti dėl gydymosi ir jei reikia – nukreipti konsultacijos į medikus. Tokia konsultacija vertinga renkantis preparatus tiek fizinėje vaistinėje, tiek nuotoliu būdu.  Per šiuos metus pastebėjome paskambinusių klientų poreikį išsamiam pokalbiui, todėl patobulinome programą pradėdami specifiškai gilinti skirtingų žmonių kompetencijas ir kviesdami klientus į temines konsultacijas“,- pasakoja Aušra Rubė.

Temos, kuriomis vaistinė teikia specialias konsultacijas pasirinktos analizuojant jau skambinančių klientų poreikius, t. y. streso ir nuovargio mažinimas, organizmo ir imuninės sistemos stiprinimas, sklandus virškinimas, veido odos priežiūra, maisto papildai grožiui, svorio kontrolei.

„Baimė užsikrėsti virusu, izoliacija, tam tikrų sveikatos paslaugų pereinamumas tik atlikus COVID testą paskatino dažną gyventoją sunegalavus nebūtinai kreiptis nuotolinės konsultacijos į medikus, bet ir gydytis namuose patiems. Savigyda gali būti net ir kenksminga sveikatai, todėl reaguodami į naują poreikį sukūrėme ir pristatėme rinkai naują paslaugą, kuria siekiame būti paprasti, labai lengvai pasiekiami ir artimiausi sveikatos ekspertai kiekvienam klientui“

Analizuodama telefonu besikreipiančių klientų auditoriją Aušra Rubė pastebi, kad dažniausiai telefonu pasikonsultuoti skambina įvairaus amžiaus dirbančios moterys, kurios taupo savo laiką ir nori, kad prekės būtų paruoštos joms patogiu metu bei senjorai, kuriems svarbu išgirsti vaistininko patarimą ir būti užtikrintam, kad jiems reikalingi vaistai bus vaistinėje.

„Išsami vieno kliento konsultacija vidutiniškai trunka apie 10-15 minučių per kurias klientas išsako savo negalavimų simptomus, gauna konsultaciją ir esant poreikiui gali iškart susidėti reikiamų prekių krepšelį. Dažniausiai klientai konsultuojasi nervinės įtampos mažinimo tema, kreipiasi dėl kardiologinių problemų, taip pat sulaukiame ir nemažai mamų skambučių, kuriuos nori pasitarti dėl mažamečių vaikų negalavimų ir tinkamų preparatų. Tik 2-3 iš 10 klientų skambina vaistinei turėdami konkretų poreikį – didžioji dalis nori gauti vaistininko patarimą“.

„Eurovaistinė“ skaičiuoja, kad nuo pirmosios dienos, kuomet buvo pradėtos teikti telefoninės konsultacijos jau sulaukė apie 27 tūkst. skambučių, o paslaugos patogumą ir reikalingumą gyventojams matuoja ir grįžtančiais klientais. Apie 30 proc. kartą paskambinusių žmonių tampa nuolatiniais telefoninių konsultacijų klientais.

Ši paslauga nemokama, o atsiimti su farmacininko pagalba rezervuotą krepšelį pasirinktoje vaistinėje galima greičiau nei per 3 valandas. Pasikonsultuoti rūpimais klausimais galima nemokama linija 8 800 50005.

Nuotraukos šaltinis: pexels.com