Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
PIRKTI INTERNETU
Apie mus Vaistinės Naujienos ir patarimai Lojalumo programa Leidiniai Skiepai Tyrimai Grožis 360
Titulinis Naujienos ir patarimai Nauja reklamos kampanija „Eurovaistinė“ kovos prie...

Nauja reklamos kampanija „Eurovaistinė“ kovos prieš peršalimą

2017 09 20
59c1

​Šią savaitę pasirodė nauja vaistinių tinklo „Eurovaistinė" reklaminė kampanija, kurios akcentas – peršalimas. Įmonės rinkodaros vadovė Kristina Gumauskienė sako, kad tai visą rudenį vyksianti trijų dalių kampanija, kuria siekiama padėti žmonėms išvengti, kovoti ir pasveikti nuo peršalimo.

„Peršalimas šiek tiek primena kelininkų darbą žiemą, kai „žiema ištinka netikėtai", norime suskubti ir padėti atkreipti dėmesį į peršalimą. Priešingai nei įprasta, kampanijoje nekalbame tik apie tai, kaip įveikti pakilusią temperatūrą. Peršalimas – tai kompleksiškas dalykas, todėl kartu su savo kolegomis vaistininkais, sukūrėme kampanijos strategiją, kurią praminėme 3P (Pasiruošk, Pasisaugok, Pasveik)", – idėją pristato „Eurovaistinės" rinkodaros vadovė.

Visą sezoną truksiančios kampanijos turinį padėjo ruošti vaistininkai, „Spinter Tyrimai" atlikta apklausa apie lietuvių pasiruošimą peršalimo sezonui, rengiant patarimus naudoti „Didžiojo savijautos testo" duomenys.

Naujosios kampanijos herojais vėl tapo „Eurovaistinės" vaistininkai, kurie keliavo po Lietuvą, bendravo su šeimomis, įmonių darbuotojais ir atsakingus darbus dirbančiais žmonėmis.

Naujoji kampanija apims daugybę komunikacijos kanalų: nuo TV ir radijo reklamų, iki labai tikslingos komunikacijos „Eurovaistinėse", edukacijos soc. Tinkluose, naujienų portaluose. Taip pat, kartu su partneriais kuriamos inovatyvios reklamos priemonės.

Reklamos kūrėjai: „McCann Vilnius"

Nuoroda į reklamą: https://youtu.be/Wib5WM0rYHM