Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
PIRKTI INTERNETU
Apie mus Vaistinės Naujienos ir patarimai Lojalumo programa Leidinys Skiepai Tyrimai Grožio programa Karjera
Titulinis Naujienos ir patarimai „Eurovaistinė“ pristato darbdavio kampaniją - suk...

„Eurovaistinė“ pristato darbdavio kampaniją - sukūrė kartu su komanda

2022 05 16
Tomas Kibildis

Talentų pritraukimas ir išlaikymas – vis dar vienas didžiausių darbdavių iššūkių. Personalo specialistai pastebi, kad sėkmingos komandos subūrimo dėlionėje veikia daugybė elementų: darbdavio siūlomos naudos, įmonės reputacija, vidinė kultūra, organizacijos lyderystė rinkoje. „Eurovaistinė“ pristatydama save kaip darbdavį pasirinko unikalų kelią – į kampanijos kūrimą įtraukė savo komandą ir pristato kampaniją „Čia galima“, kurioje tikri pavyzdžiai iš organizacijos veiklos.

„Eurovaistinės“ vadovas Tomas Kibildis sako, kad vis dažniau rinkoje kalbant apie vaistininkų trūkumą, svarbu parodyti vaistinę ne tik iš klientų perspektyvos, bet ir kalbėti apie darbdavio išskirtinumus:

Tomas Kibildis

„Vaistininko profesijos svarba pastaraisiais metais stipriai išsaugo. Per pandemiją tapę pirmuoju pasirinkimu žmonėms, norintiems pasitarti sveikatos klausimais, vystėme naujas paslaugas, atliepėme skiepų, tyrimų, telefoninių konsultacijų poreikį. Visą tai įgyvendinti galime tik turėdami stiprią, įsitraukusią ir motyvuotą komandą, todėl kalbėti apie vaistinę kaip darbdavį – būtinas ir natūralus žingsnis“, – apie kampanijos pradžią pasakoja T. Kibildis.

Nuo idėjos iki realizacijos – kartu su komanda

„Eurovaistinės“ darbdavio komunikacijos kampanijos idėja – parodyti darbuotojų galimybes pasitelkiant tikrus pavyzdžius ir atspindint organizacijos kultūrą. Pagrindinė kampanijos žinutė „Čia galima“ perteikia įgalinimą veikti, kuris lydimas šūkio „Paprastai. Atvirai. Drąsiai. Tu tik norėk“ ir pateikiami konkretūs „Eurovaistinės“ siūlomų galimybių pavyzdžiai:

„Organizacijoje veikiame remdamiesi principais, kurių turime daugiau nei šimtą, bet visi jie gyvi, nuolat pildosi ir parodo, kuo kvėpuojame organizacijoje. Vienas iš jų sako: „Rodome vaizdą, o ne įvaizdį“, o tai yra pagrindinis kriterijus, kuriuo remdamiesi įtraukėme komandą į kūrybinį procesą“, – vidinę įmonės kultūrą atskleidžia Tomas Kibildis.

Kalbėdamas apie įgalinimą, T. Kibildis pasakoja, kad jis prasideda nuo gebėjimo suvokti asmeninius tikslus įmonės veiklos kontekste:

„Turime tradiciją ir labai atsakingai keliamės asmeninius tikslus įvairiems laikotarpiams darydami tai kartu su komanda, t. y. susijungiame skirtingų sričių atstovų komandoje ir keliamės tikslus diskutuodami poreikius, rezultatus, ambicijas. Asmeninio tikslo išsikėlimas leidžia aiškiai matyti savo indėlį organizacijos tikslų kontekste, jausti atsakomybę už jį ir laisvę veikti siekiant geriausio rezultato – tai labai svarbūs žingsniai į komandos įgalinimą“.

 „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė Rolanda Lipnevičiūtė pasakoja, kad kuriant kampaniją svarbiausia buvo išgirsti realius pavyzdžius, ką kiekvienoje srityje dirbantys žmonės labiausiai vertina „Eurovaistinėje“ ir kaip jaučia įgalinimą:

„Ši darbdavio kampanija – visos organizacijos bendras projektas, kurį pradėjome susitikimu ir pokalbiu apie tai, kuo esame saviti. Vėliau vyko kūrybinės sesijos su vaistininkais, logistikos sandėlio komanda bei administracijos darbuotojais, kurių metu žmonės išsakė konkrečias galimybes, kurias „Eurovaistinėje“ vertina labiausiai“, – apie kūrybinį procesą pasakoja R. Lipnevičiūtė.

„Čia galima“: apie patogias klientų aptarnavimo sistemas ir darbą iš pajūrio

Kampanija orientuota į tris skirtingas auditorijas. R. Lipnevičiūtė pastebi, kad šių auditorijų žmonės mato ir vertina skirtingas darbdavio suteikiamas naudas, todėl ir komunikacija – skirtinga:

„Kalbant su vaistininkais labiausiai išsiskyrė kasdieninės veiklos efektyvumas, patogumas aptarnaujant klientus, galimybė prisidėti formuojant vaistinės asortimentą ir glaudus bendradarbiavimas su administracija. Taip pat vaistininkai pastebėjo plataus vaistinių tinklo privalumus – galimybę drąsiau keisti gyvenamąjį vietą, rinktis darbą iš pajūrio.

Tuo tarpu administracijos darbuotojai labai stipriai orientavosi į ugdymąsi veikiant didelėje įmonių grupėje, sprendimų priėmimo greitį, galimybę laisvai planuotis savo laiką. Kalbantis su logistikos-sandėlio komanda išryškėjo motyvacinių priedų, patogaus darbo laiko svarba“, – apie konkrečius pokalbius su komanda pasakoja pašnekovė.  

Kūrimo procesas atspindi pačią kampanijos idėją

R.Lipneviciciute

„Eurovaistinės“ darbuotojai įsitraukė ne tik į idėjos kūrimą, bet tapo ir reklaminės kampanijos veidais. Taip pat turėjo galimybę įvertinti jau sukurtą vizualinį sprendimą bei pirmieji pamatyti galutinius komunikacijos planus:

„Čia galima kartu kurti darbdavio komunikaciją“ – labai tiktų tapti dar viena fraze į kampaniją“, – pastebi komunikacijos vadovė ir sako, kad komandos nuotraukas ir kvietimus prisijungti žmonės galės matyti lauko reklamose, internete bei socialiniuose tinkluose.

„Eurovaistinės“ komandą šiuo metu sudaro beveik 1 800 žmonių, kurie veikia trijose sferose: vaistinėse, administracijoje ir logistikos sandėlyje. Įmonė jungia skirtingo amžiaus ir darbo patirties žmones, kurių vidutinis darbo stažas įmonėje – 5,2 m. Iš viso „Eurovaistinė” turi 272 vaistinių tinklą visoje Lietuvoje ir yra įmonių grupės „Euroapotheca“ dalis, kuri vysto veikla visose Baltijos šalyse ir Švedijoje.