Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
Nemokama linija 8 800 50005 (I-V 9:00-18:00)
PIRKTI INTERNETU
Titulinis Kalėdos

Kalėdos

EUROVAISTINĖ kelerius metus iš eilės didžiųjų metų švenčių proga sukurdavo po netikėtą reklaminę kampaniją – vienais metais vaistininkai šoko, kitais čiuožė ledu. Šiųmetė „Eurovaistinės“ tema – sunkumai, kurie užklumpa besiruošiant šventėms. Pasitinkant didžiausias metų šventes EUROVAISTINĖ nori priminti, kad gera savijauta yra geriausia dovana!

gera savijauta

 

Kalėdiniu laikotarpiu EUROVAISTINĖ taip pat pristato nuotaikingą reklamą, kurioje, kaip sako „Eurovaistinės" rinkodaros vadovė Kristina Gumauskienė, gausu užaštrintų, šaržuotų situacijų, kurias išspręsti padeda mama.

„Mūsų kolegos vaistininkai neslepia, kad jiems darbo valandos niekad nesibaigia, nes jie vaistininkai ne tik savo darbo vietose, su malonumu padeda draugams, kai reikia patarimo, dažnas jų sprendimų priėmėjas ir namuose. Todėl ir šioje mūsų reklamoje centrinis asmuo šeimoje – mama, kuriai grįžus iš darbo iki paskutinės akimirkos atrodę neišsprendžiami klausimai virsta jaukiu pokalbiu prie arbatos puodelio“, – sumanymą detalizuoja rinkodaros vadovė.

Reklamos kūrėjai – „Ogilvy“. Reklamos režisierius Kęstutis Gudavičius neslepia, kad reklamoje jaučiamą aktyvumą, energiją, humorą teko kurti pasitelkiant daugiau nei pusšimtį kūrybinės grupės narių.

„Mintis buvo pavaizduoti reklamoje optimistų šeimą, kuri kasdienybėje susiduria su įvairiausiais netikėtumais, bet išlieka linksma net  absurdiškose situacijose ir tuo yra žavi. Jau dabar matome, kad reklama išsiskirs iš bendro konteksto, o to ir siekėme“, – sako režisierius.

Anot jo, reklama, kuri siunčia žinutę, kad viskas bus gerai, buvo kuriama daugiau nei du mėnesius, reikėjo kaskadininkų, įvairių mechanizmų, kad įvairios situacijos būtų pavaizduotos tikroviškai. Reklamoje skamba Bobo Heatlie dainos „Merry Christmas Everyone“ licenzijuotas koveris.